Entries from 2019-04-24 to 1 day

افلام نيك طحن

( كوارشي واقف في البلكونه بتاعته وبيكلم المساجين بصوت عالي ) مشاهدة افلام سكسكوارشي : مستعديي للاحتفال السنوووي المساجين : *بيهيصوا * ياااااااااااااااااااااااا كوارشي : اللي عايز يقدم في الاحتفال يسجل اسمه عند فاطمه وهتبدا المراسم كمان نص …

قصص سكس ونيك كس

اختي : *علي الشات رسايل * انتي كويسه فيكي ايه ؟؟ساره : لا مش كويسه عرفو مكاني اختي : هما مين دول ساره : *استغربت وهي بتقري الشات * انت مين انت مش مايكل ؟؟ اختي : برافو انا مش مايكل انا شاورما الريم ساره : *شافت المسدج ومردتش * اختي : *بعتت…

تحميل سكس حصرى

( يوم عادي نييييك في السجن كل واحد في السجن في دنيته وانا في اوضتي بلعب ضغط وجورج داخل عليا ) افلام سكس اغتصابجورج : ايه ياعلم بتعمل ايه انا : بعمل فورمه جورج : فورمه ايه اتنيل انت محتاج عشرين سنه انا : بس ايه رايك في الباي شدت شويه جورج :…

شاب ينيك اخته نيك طحن

مرنا عند امي في البيت ) ماما : عنك انتي اقعدي علشان اللي في بطنك مرنا: اديني بتحرك بدل منا قاعده زي البطيخه كدا ماما : منا قولتلك اجي انا اقعد معاكي بدل التعب اللي انتي فيه دا مرنا : البيت وحش اوووي من غيره ياماما وحشني اوووي ماما : يابت م…

نيك بنت ساخن على السرير

(انا نزلت بلف في السجن وبتفرج عليه وبلف وسط المساجين ولمحت البنت اللي كل شويه تاخد شويه رمل وتمشي تستخبي في حته كدا روحت رايح وراها لقيتها دخلت زي باب كدا جانبي دخلت وراها لقيت الباب دا بيودي علي مجاري تحت الارض هو عباره عن زي متاهه كدا صغ…

سكس نيك طحن

انا : ياخساره مش كنت قلت انه انت وزماني خلصت منك كوارشي : بتهزر صح انا : لا بتكلم بجد ياعم كان زماني دلوقتي بطلب عشر طلبات كوارشي : هههههههههه دمكم خفيف يامصريين انا : *دا عبيط بقي * طب ياعم طالما انا طلعت رجوله اهوه نفذلي طلبي بقي كوارشي:…

سكس مصرى ساخن

الدكتوره : تمام ياجنرال المسجون فاق الجنرال: انا رايحله الدكتوره : تمام ياجنرالالجنرال : *جالي الاوضه وشاور للدكتوره تطلع برا وبيقعد علي كرسي جنب السرير اللي انا نايم عليه وبيولع سجاير وبيطرقع بايديه قدام عيني * شايفني وسامعني انا : اه تما…

صور سكس نيك كس

معتز : *نازل من بيت ام مايكل * مكفايا رن مش بكنسل عليك يبقي نازل اندرو : بترغو في ايه دا كله معتز : *بيركب العربيه * وليه بنت متناكه رغايه زي ابنها خدام كسمهم انا اندرو : عايزاك في ايه معتز : عايزاني اوديها المدافن تزور جوزها **** يرحمه مع…

سكس بنات جميلات

اطمه : معلش ياحبيبي امسحها فيا انا جورج : ميقفش جنبي يقف بعيد فاطمه : معلش ياحبيبي تعالي بعيد عنه انا : انا عايز مانجه سكس امهاتجورج : وانا عايز قصب اشمعنا هو فاطمه : ياالهيييييييييييييييييييييي خلاص اسكتوا بقي شاروخان : انتو مصريين صح انا…

سكس ولد ينيك امه على السرير

درو : طلع مسافرش اومال راح فين معتز : سبني افكر اندرو : يبقي تلاقيه سافر حته تانيه وبيشتغلنا كلنا معتز : بس غباء بقي اخرس ... الو مين مونيكا : معتز معايا معتز : اه مين سكس امريكيمونيكا : انا مونيكا اخت مرنا اندرو : ودي عايزه ايه معتز : *بي…

سكس نيك اغتصاب

الدكتوره : تمام ياجنرال المسجون بقي كويس الجنرال : فايق ولا مغمي عليه الدكتوره : نضفتله الجرح وخيطته واديته برشامه علشان ميحسش بحاجه الجنرال : *بيشاور لظباط * هاتوهولي هنا معزز مكرم معززززز مكرم الظابط : تمام ياجنرال( بيجيبوني وبقعد قدام ا…

تحميل سكس اجنبى ساخن

مرنا : رد عليكي يابنتي ولا لسا طمنيني مرنا : مفتحش الفيس بوك بقالو كتير وموبايله مبيرنش اصلا مش عارفه اوصله انا قلقانه عليه اوووي اوووي ام مرنا : متخافيش انش**** خير هو تلاقيه بس انشغل بالشغل والاقامه وبيظبط نفسه هناك مرنا: مش عوايده دا عل…

ولد عنتيل ينيك امه فى كسها المحروم

مرنا : ايوا مين معتز : انا معتز مرنا: *بتفتح الباب بابتسامه * معتز اتفضل اتفضل وانت محتاج عزومه خش استني اقلع الجزمه معتز : ههههههه انتي لسا فيكي العاده دي مرنا: معلش يابيه الشغل شغل ... اومال فين لولا مجاتش معاك ليه ومجتش الفرح ليه هااااا…

قصص سكس نيك كس

ما : *بيخبط دماغه في الحيط * ااااااااااااه احنا خدنا اكبر خازوق مغري في حياتنا احنا اتناكنااااااااااااااااااااا انا : احنا لو بينا ضعفنا هنتركب ..... شششششش ايه الصوت دا جورج : ايه الصفاره دي ( الناس بتجري طلعنا جرينا وراهم لحد ماطلعنا الح…

افلام سكس شاب ينيك اخته

( خرجنا انا وجورج وهيما من عند الريس وركبنا الطريق والباخره واحداث بنت متناكه وطبعا الشنط اللي معايا اللي اضطريت اخدها قدام مرنا علشان مسافر مكدراني في شيلتها ونزلنا من الباخره ركبنا عربيه تانيه دخلنا بيها لبنما والجو حر نييييييييييييييك و…

صور سكس ممتعه

كثيراً ما نسمع عن قصص حب مؤلمة ، والتي نعيش كثيراً منها في حياتنا ، أو يعيشها بعض الأشخاص المقربون منا ، إليكم نموذجاً عن قصة حب مؤلمة: اشتاقت له ولنظراته وكلماته فذهبت لتقول له فرأته لا يبالي لها فتراجعت سريعاً سألته :"كيف حالك ؟" وكانت ت…

سكس مصرى مترجم

تدور أحداث هذه القصّة فى بيت صغير، يعيش أهله مرارة الغربة، ومنهم فتاةٌ في السّادسة عشر من عمرها، وتدعى أميرة. كانت أميرة فتاةً محبوبةً من جميع صديقاتها، لم تعرف العداوة طريقاً إلى حياتها، وعاشت فترة المراهقة فى هدوء. كانت ترى صديقاتها كيف …