بنت شغاله تتناك من صديقى فى غيلبى من المنزل

القصه دي شخصيه وبالنسبالي كانت اول مره أوقع فيها واحده وانام معاها قبل كده في سن ال18 كنت بجيب المزه بــ 50 جنيه بس مكنش بيبقي فيها متعه علشان بتبقي جايه علشان الفلوس مش علشان أكيفها وتظبطني الي هكلمكم عليها دي جت علشان تتمتع وأنا بقول تتمتع علشان هي فعلآ جايه علشان تتمتع نحكي القصه أو بمعني تاني نحكي حكايتي مع الوتكه الفرتيكه الصاروخ المكنه البطل الفرسه العود الفرنساوي المصري الي ملوش حل .
ـــــــــــــ
الحكايه بدأت اول ما ظهرت عندي في المنطقه كانت هي وجوزها هو بيكلمني وانا من عادتي مببصش في عين الستات علشان بينكسفوا وفجأه برفع عيني لاقيت بدر واقف جمب جوزها وعنيها بتضحك فلاقيت نفسي سرحت وف سرحاني ده كنت بتخيلها وفجاه لاقيت جوزها بيفوقني من سرحاني وبيقولي سرحان في ايه وانا بكلمك قولته مفيش جاني هبوط مفاجئ المهم خدوا الي خدوه ومشيوا وانا فضلت اقول في نفسي المكنه دي لازم اتكلم معاها بس هتكلم معاها اذاي وهي اول مره تظهر في المنطقه وممكن تكون جايه زياره لحد ومش هتظهر تاني قومت اشوف انا ورايا ايه في الشغل علشان اطلعها من دماغي علشان كده مش هعرف اكمل باقي اليوم والصراحه الواحد لبنه كان مجبس في زبي ومش قادر مرت ساعتين وفجاه لاقتها داخله عندي وكلها كسوف وعنيها بتلمع وحته بسكوته كده أنا الصراحه ركبي خبططت في بعضها قولت لالالالا مش ممكن المهم مساء الخير مساء النور محتاجه كذا جبتلها وبدات أمارس حيلي عليها انتي جديده معانا هنا في المنطقه ولا جايه زياره قالتلي لأ ساكنه هنا جديد قولت اللللعب سألتها اسمك ايه وعندك كام سنه سنها 24 سنه بقولها الي كان معاكي ده جوزك قالتلي أه قولتها فيه فرق كبير بين القمر وضيه ضحكت وقالت نصيبي كده قولت في بالي حلو الكلام عرفتها بنفسي وتكلمنا شويه وعمال افكر اطلب رقمها منها اذاي شويه وعملت فيها عبيط وعملت حركه عيال مفقوسه منها اخد الرقم ومنها تبقي لقطه مني للي عاوز اعمله وطلبه بعدين قولتلها معاكي تليفون قالتلي اه خير قولتلها عاوز ارن علي تليفوني مش عارف هو فين قالتلي اتفضل وفيه في عنيها لمعه غريبه كأنها بتقولي انتا هتصيع عليه المهم رنيت من رقمها علي موبايلي وبديها تليفونها وسله هتكلم قالتلي انتا كنت بترن علشان تسجل رقمي ولا مكنتش لاقي تليفونك فعلا !! قولتها لأ كنت برن علي نفسي علشان اسجل رقمك قالتلي مش خايف ازعل قولتلها الي يزعل بلاش منه انا امسح رقمك من عندي أهووو مسحته وانتي معاكي رقمي متمسحهوش وارهانك هتخرجي من هنا وبعد 10 خطوات انتي الي هترني عليه قالتلي انتا واثق اوي كده ليه من نفسك قولتلها انا كده من حبنا حبناه وصار متعنا متاعه ومن كرهنا كرهناه ويحرم علينا ردت وقالت أجتماعه قولت كويس انك فاهمه وحافظه سلام سلام.
خرجت وبعد خروجها بــ10 ثوان اتصلت ولاقتها بتقولي انا اتصلت بس علشان حاجه واحده بس قولتها قولي قالتلي عينك الخضرا دي دوختني وانا بكلمك ولولاها مكنتش كلمتك قولتها دي معاكسه قالتلي أه معاكسه المهم اتغزلت في عنيها وف جسمها وف وسط الكلام بقولها انتا جامده وحلوه ومكنه وجسمك ده جسم كرباج وحبت كلام من الي قلبك يحبه من الغزل ردت عليه وقالت بس كفايه انا ماشيه في الشارع ومش قادره اعصابي تعبت بقولها ليه قالتلي اول مره في حياتي حد يقولي كلام كده ولا يتغزل فيه انا جوزها بقالي سنه متجوزهاه مقليش كده قولتها انا لسه مقلتش حاجه عنك اسمعيني بس لحد ما أخلص كلام علشان علي الاقل ترتاحيلي ومتبقيش مكسوفه مني وانا بكلمك بعد كده قالتلي ماشي بس بلاش تقول كلام يتعبني قولتها ماشي وقولت في نفسي انا مش هتعب لوحدي وبدات اتكلم واول كلمه قولتها كانت كسك قالتلي يخربيتك انتا جريء قوي انا كبرت لكلامها وكملت نفسي انكيكك نفسي ارشقه مابين شفايفه والعب في الذنبور والحسه وانتي تمصيلي زوبري وبيوضي وانا ارضع بزازك وهووووووووب قفلت الخط أحااااااااااااااااه انا كده هنام بلبني اتصلت مره مرضتش قولت بلح كده ربع ساعه لاقتها اتصلت عليه رديت وانا هفرقع الوووووووووووو ايوه عاوزه ايه الي نازل عليها أنا اسفه اسفه بس اسمع قولتلها قولي قالتلي انا مقدرتش اسيطر علي نفسي وانا بكلمك انا قعت علي الرصيف في الشارع من كلام انتا تعبتني وكنت خايفه حد يلاحظ انا
اترعشت جامد من كلامك وقفلت متزعلش متزعلش سكت انا وشويه ورديت علي كلامها قولتها انا لما بزعل بيبقي صعب انك تصالحيني واساسا عيب انك تقفلي الموبايل قولت اجيب ورا انا الي محتاجها ههههههههه قالتلي طب اصالحك اذاي بقولها احنا لسه متعرفين من ساعه الا ربع ولحقتي تزعليني اومال لما تكمل مع بعض هتعملي ايه قالتلي عمره ماهيحصل انتا متعرفش انا كنت محتاجه واحد زيك قد ايه قولتلها انتي للدرجادي عطشانه قالتلي يعني ايه قولتلها لألأ مفيش علشان عنيها متفتحش اكتر من كده وتفط عند حد تاني هههههههههههههه قولتلها لو عاوزه تصلحيني تعاليلي الشغل علشان تصالحيني قالتلي وبعدين قولتلها هتدخلي عندي وبعد كده تدخلي اخر المحل وانا هدخل وراكي فيه أوضه افتحي بابها واستنيني جوه المهم جت ودخلت وقبل ما تيجي كنت مجهز الموبايل حاطه في عليه صغيره كرتون وقاطع فيها علي قد عدسه الموبايل ووجهته علي المكان الي هثبتها فيه المهم دخلت وقالتلي ايه انتا جبتني هنا ليه وبعدين لو حد دخل هتبقي مشكله قولتلها قفلت الباب من جوه انا عاوز اتصالح قالتلي لألأ انتا مفكرني ايه انا لسه متجوزه من سنه وعندي بنت شهرين الي بتفكر فيه ده مينفعش قولتلها انا مش بفكر انيكك علي فكره علي الاقل مبفكرش انيكك هنا ممكن في شقتي اومال هنا مينفعش قالتلي اومال عاوز ايه قولتلها عاوزك تطلعي بزازك وانا هرضع فيهم وبكده تبقي صالحتيني وتمشي وانا مرضي بصتلي وقالت ماممكن تعمل كده وبعد كده تعمل حاجه تانيه قولتلها نفسي هموت وعمل الي في دماغك بس مش هينفع طلعي بزازك بقي خليني ارضعهم طلعت بزازها البز ياجماعه مش بز الصراحه كسم الافلام السكس جمب بزها بس الحلمات حمراااااااااااااااا دم عارفين يعني ايه ده والحلمه قد عقله صباعك الوسطاني والي هيخليك تجبهم وانا بتكلم دلوقتي اناها كانت بترضع وبزازها كانت مليااااااااانه لبن وانا فضلت ارضع في اللبن ده لحد ما ارتويت ونزلت بأيدي علي كسها بعد ما سخنت كس بن متناكه الزنبور نفس طول حلمه بزازها ومنزل عسل سخخخخخخخن جدآآآآآ المهم بعد ما رضعت منها وبقيت ابنها لاقتها فجاه فائت وعاوزه تروح استني قالتلي لألألألأ انا لسه عرفاك النهارده وعملت فيه كده اومال علي رأيك لو انتا بقي الي فضلت معايا لكام يوم قدام هتعمل معايا ايه انا هروح وهتكلم معاك لما ابقي فاضيه قولتها استني افتح الباب وأأمن علي المكان وبعد كده اطلعي .. اطلعي .. سلام .. سلام .
افلام سكس مصرى نار . افلام سكس عاهرات . مص بزاز ساخن . مص البزاز . شاب يمص بزاز بنت . افلام سكس اجنبى طحن
 الي حكيته ده ياجماعه في نفس يوم معرفتي بيها وده يعتبر أول لقاء بيني وبينها لو عجبتهم الحكايه بتاعتي بلغوني علشان الحكايه فيها حوالي 6 ساعات نيك يعني ليكم عندي تكمله لما جبتها عندي البيت مرتين بعد كده البت أتناكت لما قالت كسم النيك الي اتناكته من قبلك وللعلم أنا أختصرت في الحكايه علشان تبقي لذيذه ومحدش يمل .
ـــــــ
حصل بالفعل لا شغل تسخين ولا محن وعجين نيك ولا تستناك ولا تعلم زبرك الكس