اختى الشرموطه المنحرفه تتناك مقابل المال

احب اقول لكم ان قصة بنت اختي الفرس جوزتها لابني و حبلتها خاصه و حصريه لمنتديات نسوانجي
بعد ما نكت مروي بنت اختي على سرير جوزها اللي هو ابني و مع حديثها لي ازاي كانت شرموطه و حاميه من صغرها و ان استاذها ناكها و فرش كسها و ابن الجيران فتح طيزها و جاب صاحبه ينكها هو كمان و هي كانت مستمتعه بمده 
أدركت أنني قد أتيت بشيطان لبيتي لكن شيطان على هوي قلبي و أدركت انها نفس فكري الشهواني و انها حست بداخلي بسر حبي للمحارم و تحرري و دياثتي التي اعيش منذ صغري استمتع بها في مخيلتي فقط أدركت أنني وجدت شريكي الجنسي الذي يستوعب فكري التحرري و متعة جنون الجنس

سكس خليجي - سكس زنوج - سكس ساخن - سكس جديد - سكس جماعي - سكس جميلات - - افلام سكس مصرى
اعتدلت في مكاني لادخن سيجاره و قامت مهرتي الصغيره صاحبة الجسد الفتاك جائت لي بكأس من الويسكي و بعض حبات الفاكهه نامت على بطنها جنبي و طيزها الجباره تتلألأ أمام عيني كأنها جبال من المرمر قالت لي تعرف يا خالو انا خلاص مبقاش بيني و بينك اسرار بس من ساعة ما انت عرفت بموضوع ابن جيرانا زمان و بعدها خطبتني لأمير و جوزتني له حسيت ان فيه حاجه حتحصل بينا و خصوصا اني عارفه انك شايف صوري و انا عريانه في حضن ابن الجيران قبل كده بينما استمع إليها مددت يدي بين ثنايا طيزها الفريده و وجدت اصبعي يدخل بسهوله قولت لها ايه يا مرمر واضح ان طيزك الحلوه شغاله تمام هو أمير كان بينيكك فيها ولا ايه قالت لا يا عمري أمير ابنك هاري كسي عالاخر و مبسوط بيه و بالرغم اني نفسي اتناك من طيزي من زمان كنت بنكسف اطلبها منها لأن أمير مش زيك قولت لها ازاي مش زيي
قالت أمير يا خالو شهواني بس في الطبيعي ممكن ينيك في كسي ليل نهار و يقولي احلى كلام لكن في حدود المسموح زي اي راجل و مراته إنما أنت حبيبي فجرت فيه شيطان جنون الجنس حبيت فيك تحررك يا خالو و حسيت معاك بجنس جديد كان نفسي فيه 
و مع لعبي في طيزها المرمر قولت لها معقوله مروي اللي سنها قريب من تغريد بنتي حاميه كده و شرموطه كده
البت لما حست اني ذكرت اسم تغريد بنتي و صباعي في طيزها حست بميولي للمحارم و لقيتها قامت عليه كأنها هي اللي حتنكني هجمت بشفايفها على شفايفي و تمص لساني و قالت لي و مين قالك بقى ان بنوتك تغريد البريئه العسل دي مش حاميه و لها شهوه و طيزها الجميله الغسل دي اتعبت لبن و على السرير اللي بتنكني عليه ده يا خالو معرفش اتفاجأت من كلامها عن تغريد بنتي كنت حاسس انها بتقول كده لمجرد تهييجي و فعلا زبي وقف زي العامود و انا بسمع لشرموطتي مروي بنت اختي اللي جوزتها لابني و قعدت رشقت زبي في طيزها و هي طالعه نازله و بزازها الجباره بتتهز و لقيتها بتكمل كلامها و هي ركباني و زبي بيفشخ طيزها و قالت لي عارف يا خالو ياسر ابن طنط فريده اخت مراتك و خالة تغريد مش هو كان جاي يخطب تغريد و انت قولت تخلص ثانوي و بعدها تيجي يا ياسر قولت لها اه قالت لي الواد بيحبها و هي بتحبه و بصراحه يا خالو سر تغريد معايا و انا اللي علمتها تتناك منه و قبل ما يجي يتقدم لها و طيز تغريد شبعانه من لبن ياسر يا خالو كنت مزهول من كلامها 
نزلتها تحت و قعدت انيك فيها بعنف و اضربها على طيزها معرفش اتعاملت معاها بعنف كده عشان اتكلمت بالطريقه دي عن بنتي ولا كلامها عن بنتي و اني عرفت انها بتتناك زاد هياجي و هي تقولي نيك طيزي يا خالو طيزي زي طيز بنتك تغريد اعتبرني تغريد بنتك يا خالو و افشخ طيزي و بدت تناديني بصيغة الاب كأنها بنتي تغريد و تضغط بطيزها على زبي و هي بتقولي شايف طيز بنتك تغريد ضيقه ازاي يا بابا متعني يا بابا بحب زبك يا بابا انا شرموطتك حبيبي 
و نزل زبي مره تانيه ببركان من اللبن في طيز مروي مرات ابني و هي متخيله انها مروي بنتي بعدها استرجعت تفكيري و قعدت معاها و قولت لها و مروي احكيلي بجد و انتي في حضني الكلام اللي قولتيه عن تغريد بجد 
قالت لي بص يا خالو انا دلوقت معاك بقيت خلاص شريك ليك في اللي انت عايزه و بكلمك بجد مافيش حد مالوش اسرار من ناحية الجنس مهما كان بنت او ولد اكيد من و انت صغير لك اسرار محدش يعرفها و الكل بيحترمك ككبير للعيله زي ما انا من صغري كان ليه اسرار محدش يعرفها لولا انت عرفت جزء منها بالصدفه و بالرغم من كده بابا ما يعرفش غير اني بنته الملاك البريئه 
و قالت لي اسرار تغريد معايا و انا حكيت لك لما حسيتك مستمتع بكده قولت لها طب احكيلي 
قالت لي من ساعة ما اتخطبت لأمير السنه اللي فاتت و بقيت قريبه لتغريد بنتك و بقت صاحبتي 
و عرفت انها بتحب ياسر و ياسر بيحبها و دايما كانت بتحكي لي انه مرات بسيطه الواد حضنها و كده و بيحاول انه يحسس على جسمها و يقفش فيها بس هي خايفه لغاية ما انا اتجوزت أمير و قربت منها اكتر و هي كانت بتخاف تقابل ياسر بره و نفس الوقت لما كان بيجي يزوركم مكنوش بيتكلموا سوا براحتهم بعد ما أمير سافر قولت لها انتي اختي و بنت خالي و اخت جوزي و صاحبتي يا تغريد و انا عشان بحبك حخليكي تقابلي مع ياسر في الشقه اول مره اتسحب ياسر طلع الشقه و هي كانت مستنياه معايا و قولت لهم حدخل اعمل لكم عصير و اجي 
عملت لهم العصير و انا رايحه عالصاله لقيت تغريد دايبه في ايد يا سر و هو بيمص شفايفها و ايده بتعصر صدرها
و البت مفرفره في ايده
عشان م احرجهمش عملت صوت برجلي و اتعدل ا بسرعه بس لاحظت ان ياسر زبه واقف تحت هدومه زي زب الحمار و تغريد وشها الحلو البرئ احمر و واضح ان مص شفايف ياسر لها و لعبه في بزازها كان مخليها زي السكرانه قولت لهم بقولكم ايه انا خايفه ماما عبير او خالو يحيى حد منهم يطلع ادخلوا اوضة النوم اتكلموا براحتكم و انا حقعد هنا
و فعلا دخلوا جوه و انا الصراحه منظرهم كان مهيحني يا خالو و قولت من ناحيه اخدم تغريد تجرب الشهوه و حلاوتها و بنفس الوقت اتفرج عليهم و اريح نفسي و لقيت ياسر قعدها جنبه عالسرير و نزل فيها أحضان و بوس و تغريد مسلمه يا خالو و هي ناسيه نفسها معاه الواد طلع زبه من غير ما هي تحس و زبه كان يرعب

سكس اغتصاب - سكس ام مع ابنها - سكس امريكي - سكس امهات - سكس بنات - سكس تركي - - افلام سكس مصرى

يا خالو يا بخت بنتك بيه لو لها نصيب و اتحوزته الواد عليه زب ولا زب حصان يكيف ميت مهره و لما حاول يرفع لبسها كانت تغريد مكسوفه و رافضه و خايفه و هو فضل يحضن فيها عالهدوم و لما لقاها مصممه ما تقلع ياسر اكتفي انه يحك فيها عالهدوم و بنتك تغريد دايخه تحته لغاية ما لبنه غرق لبسها 
بعد ما مشي قولت لها حصل ايه يا بت و انا بضحك قالت بس يا غلسه و هي بتضحك قولت لها عادي يا بنتي لو حتمتعي حبيبك و هو يمتعك يبقى مين يمتعه كانت مكسوفه و بتضحك قولت لها بقولك دلعي الواد يا بت عشان يفضل عايزك و ما يبصش بره قالت لى اعمل ايه يعني اكتر من انا مش مصدقه نفسي اني بسيبه يحضني و يبوسني كده و عمري ما عملتها قولت لها طب و الباقي قالت لاء عايز حاجات تانيه صعبه مقدرش اعملها انكسف و بعدين انا لسه بنت قولت لها و ماله ممكن تستمتعي و تمتعيه و انتي لسه بنت قالت ازاي قولت لها يا بت عادي ممكن يحك بتاعه في بتاعك و هي بتضحك و مكسوفه و ممكن يدخله من ورا و ساعتها