قصة سكس مع بنت عمى الفرسه

بعد ما لبني نزل علي بنتي تغريد و هي نايمه لما اتخليت حكايات مروي عنها بعد ما اقنعتها تتناك من ياسر ابن خالتها اللي متقدم لخطوبتها
روحت غرفتي و انا مجهد من نيك مروي مرات ابني او بنت اختي و الكام كاس اللي شربتهم و انا بنكها و نمت زي القتيل 
صحيت علي مراتي عحيك عبير بتقولي قوم حبيبي بقينا الضهر و لقيتك تعبان و عايز تنام سبتك و مارديت اصحيك تروح الشغل قولت لها عادي بتصل بيهم يخلوه اجازه عارضه و قالت لي قوم خد دش مروي مرات ابنك نزلت بتجهز معايا الغدا و تغريد زمانها راجعه من المدرسه عشان نتغدي كلنا سوا مجرد ما زكرت اسم تغريد و مروي لقيت زبي وقف زي الصاروخ و قولت لها تعالي بس و شدتها علي السرير امسك في طزها و هي بتقولي يا راجل انت قوم بعدين قولت لها لازم انيك دلوقت يا ام امير عايزك يا بت و بسرعه دخلت ايدي تحت البجامه اللي لبساها و ظرفت صباعي في كوسها و هي وحوحت اححححح يا ابو امير بلاش تهيجني بنتك زمانها جايه و بنت

سكس محجبات - سكس مساج - سكس مصري نار - سكس مطلقات - سكس منقبات - سكس ناعم - - افلام سكس مصرى

اختك بره يا راجل قولت عشان خاطري يا شرموطتي و قومت عادلها فرنساوي وضع السجود و نازل لحس في كسها من ورا و اتعمدت اكلمها بصوت عالي عشان تغريد تسمع نزلت ورا طزها بلساني و انا بلحس علي اخري و اقولها كسك مجنني يا شرموطتي و هي تقولي البنات اقولها مالنا بالبنات مروي خلاص رايحه لامير ينكها و تغريد بكره تتجوز ياسر و تتناك و ينسونا و هي هاجت و كسها غرق لساني و انا بلعب فيه بلساني و بالرغم اني حاولت معاها كتير انكها من طزها و هي رافضه لكن جنوني و انا حاسس ان مروي بتتجسس علي صوتنا و ان ممكن تغريد بنتي وصلت البيت و ممكن تكون مع تغريد بتتجسس عليه و انا بنيك امها احلوت قوي طيز عبير مراتي في عيني و لساني علي كسها نزلت بصباعي علي فتحة طيز مراتي و انا بدخله نزلت براسها لتحت و طيزها بقت مقلوبه لورا و مفتوحه هي و طيزها و هي نسيت نفسها و اهاتها عليت و تقولي بلاش ورا حبيبي انت عارف مش حقدر
قولت سبيلي نفسك بس يا ام امير لغاية ما دخلت صباعي في طيزها و انا ببله من عسل كسها و تقولي خلاص حبيبي البنات بره و انا اقولها بنات مين تقولي مروي و تغريد قولتها ما قولتلك مروي رايحه تتناك و العيله دي زمان وافقت مليون مره تتناك من طيزها لابنك و بكره تغريد ابن اختك يشبع طيزها نيك و رحت عادل زبي علي فتحة طيز عبير مراتي و كل ما احاول ادخله الاقيها بتنط لقدام و تصرخ و مجرد ما راست دخلت لقيتها صرخت و نطت من تحت و انا قومت وراها عالواقف عشان خاطري يا ام امير حموت عليكي و انا حاضنها من ورا و هي بتعيط و تقولي بلاش ورا يا راجل انت احنا كبرنا و عمرنا ما عملناها قولت لها فشر انتي زينة البنات و انا في شبابي يا بت و قولت لها دا انا لو مت دلوقت حتلاقي صحاب امير ابنك بيخطبوكي منه لقيتها ضحكت و سحبتها تاني تحتي عالسرير و جبت كريم من عالتسريحه و دهنت طيزها تاني و قعدت العب في طيزها و انا بكلمها بصوت عالي و عندي احساس كبير ان بنتي و مرات ابني بيسمعونا بره و عشان اسرح بيها و اقدر ادخله في طيزها دخلت زبي فيها من ورا و هي بتوحوح و كسها لسه شلالات من شهوتها و قعدت العب بصباعي في فتحة طيزها و اسحب زبي من كسها و افرش بيه طيزها لغاية مالقيتها نسيت نفسها قومت ساحب زبي من كسها و متمكن من جسمها بايدي و واحده واحده بدخله و مجرد ما راسه دخلت تاني صرخت و لقيتها بتنط تاني لقدام كنت انا ماسك فيها جامد قامت نايمه علي بطنها مقدرتش بوضع السجود و انا جسمي لازق فيها و مع حركتها كان زبي كله دخل في طيز مراتي عبير و تقريبا دي كانت اول مره في حياتي زبي يدخل كله في مراتي بالرغم اننا متجوزين من حوالي 27 سنه فاتت و هي بتصرخ ثبتت نفسي فوقها و قولت اهدي بس حبيبتي و مش حتحشي بحاجه و سحبت وشها لورا و نزلت مص في لسانها و رقبتها و ايدي مديت تحت وصلت لكسها الغرقان و قعدت العب في ظنبورها لغاية ما الشهوه نستها وجع طزها و بدت ترجع لورا و تتشرمط و زبي بيتحرك في طزها عالبطىء اقولها طيزك نار يا ام امير و هي تقولي نيك طيزي حبيبي انا شرموتك انا متناكتك لغاية ما نزلت في طيزها و نمت جنبها بس حسيت ان الالم موجود خليتها في حضني و مديت ايدي لطيزها بلتها من لبني اللي نازل فيها و قعدت العب في كسها لغاية ما جابت شهوتها بعدها قامت لبست و قالت انت بقيت مراهق قوم بقي نتغدي عشان البنات بره لبست و طلعت و طبعا كانت زي ما توقعت كانت تغريد بنتي رجعت من مدرستها و سمعت مراتي بتقول لتغريد ايه يا مرات ابني كل ده و لسه ما غرفتيش الاكل قالت لها ابدا و **** يا ماما انا بحسبك دخلتي نمتي لما اتاخرتي جوه قولت استني لما تصحي قالت لها طب ياله بسرعه عشان خالك قاعد مستني الغدا حروح اشوف تغريد و راحت لتغريد قالت لها ايه يا بنتي لسه ما غيرتيش هدومك قالت لها كنت بتكلم مع مروي يا ماما عرفت ان الاتنين انشغلوا بيالتجسس عليه و انا بنيك عبير وفجاه لقيت امير ابني بيتصل و يقول انه حجز لمروي عشان تسافر بعد اسبوع و قبل ما نقعد عالاكل لقيت مروي خدت الكرسي اللي تغريد بتقعد عليه جنبي و قالت لها معلش بقي يا ست مروي انا مسافره بعد اسبوع خليني اقعد جنب خالو اشبع منه
و قعدت جنبي طبعا مراتي بعد الزب الجامد اللي انا رزعته لها في طيزها قبل الاكل كانت بتاكلني باديها و تقولي كل حبيبي انت خاسس اليومين دول و الشرموطه مروي مرات ابني مدت اديها علي زبي من تحت الترابيزه تلعب فيه باديها الناعمه لما خلتني نار 
بعد ما خلصنا اكل كنت مولع نار من لعب مروي في زبي و قولت لتغريد عايزك تذاكري كويس عشان تدخلي كليه كويسه قالت لي علي اخري و **** يا بابا و ردت مروي قالت و **** يا خالو كل يوم تطلع عندي و تقفل علي نفسها و تذاكر علي اخرها قولت لها عارف و طبعا انا عارف انها كل يوم تطلع الشقه عندها عشان تتناك من ياسر 
مراتي طبعا من وجع طيزها لقيتها بتقول حدخل انام شويه و مروي و تغريد لموا الصحون تغريد بتعمل الشاي و مروي جنبها بتغسل الصحون من هيجاني ضربت مروي بعبوص في طيزها نطت لفوق و كتمت صوتها عشان تغريد ما تاخدش بالها تليفون تغريد بنتي كان بيرن بصت فيه و قالت دي خلود صاحبتي ما شوفتهاش من زمان و جريت علي اوضتها بعد اذنك حكلمها يا بابا قولت لها خدي راحتك حبيبة بابا و كنت حاسس من لهفتها ان ياسر اللي بيتصل مجرد ما خرجت تغريد بنتي و سمعت صوت اوضتها اتقفل
بسرعه كنت منزل بنطلون مروي بنت اختي و هي علي الحوض و هي بتحاول تمنعني حنتفضح يا خالو حماتي و تغريد يا خالو قولت لها مش قادر
و نزلت علي روكبي تحت طيزها و هي قلبتها لورا و انا بلساني كنت بلحس زي الكلب و هي سانده علي الحوض بتزووم من الشهوه و عدلت نفسي وراها و قمت رازع زبي في طيزها من غير بلل و هي تقولي اححححح بله يا خالو بيوجع و انا ولا هنا و طيزها من غير بلل كنت حاسسها نار و فضلت انيك فيها لغاية ما نزلت و هي حكت لي انها و تغريد سمعونا و انا بنيك حماتها 
بعدها قولت لها اطلعي شقتك بعد شويه انا جايلك و جهزي لي كاسين قالت لي ما انت عارف يا سي خالو ان تغريد بتطلع لي كل يوم

سكس عرب نار - سكس لبناني - سكس محارم - سكس سعودي - سكس صعب - سكس عاهرات - - افلام سكس مصرى

العصر تقعد معايا قولت لها تقعد معاكي ولا تجيبي لها ياسر ينكها و انتي تتجسسي عليهم و تلعبي في كسك يا شرموطه قولت لها اسمعي الكلام عايزك ضروري جهزي نفسك و ما تقلقيش تغريد مش حتطلع لك النهارده قالت لي ماشي يا حبيب 
دخلت نمت تاني جنب عبير شويه لغاية ما صحيت قولت لها حنزل شويه و لما لقيت تغريد طالعه لمروي قولت لها حبيبتي انتي في ثانوي لازم تذاكري سيبي مرات اخوكي وذاكري علي مكتبك في غرفتك قالت ما انا بطلع اذاكر فوق قولت لها انتم بنات بتتطلعوا ترغوا هي مسافره كمان اسبوع ابقي خدي مفتاح الشقه و اطلعي اقعدي ذاكري فها براحتك قالت ماشي يا بابا و انا عارفه انها ميته من الغيظ لان اكيد عامله حسابها تطلع لياسر ينكها فوق
طلعت لشقة شرموطتي مروي مرات ابني اول ما دخلت لقيتها مقبلاني بجسمها الفاجر ولابسه قميص نوم حيفجر بزازها و قصير مبين بياض طيزها العاليه و قالت وحشتني يا احلي خالو و نطت في حضني و انا بخبطها في طيزها ببعبوص خلاها لزقت بكسها اكتر في كسي و مصيت شفايفها و قولت لها قبل اي حاجه عايز اتكلم معاكي شويه
صبت لي كاس و هي قاعده علي رجلي بتتدلع 
قولت لها انتي امبارح كلمتيني عن تغريد و ياسر و ان حصل بينهم علاقه بس كنت شارب و مسطول مع جسمك العسل ده
انما دلوقت قبل ما انسطل علي جسمك عايزك تصارحيني اللي قولتيه امبارح حصل فعلا
قالت بص يا خالو لولا اني حسيت انك حنين و بنفس الوقت جواك متحرر مع احترامك مكنتش حكيت لك و الدلليل انك عرفت اني اتناكت و انا في بيت ابوها و بعدها جوزتني لابنك 
و قالت لي علي فكره يا خالو من اسلوبك معايا بعد الموقف ده حبيتك قوي و حبيت حنيتك و حسيت انك قريب مني قوي و بعدها لما انت جيت خطبتني و جوزتني لامير معرفش حسيت ان ممكن يحصل في وقت من الاوقات والاقي نفسي ده ذبك
قولت لها و احساس امك